Verzendinformatie

Levertijd

De meeste producten van je bestelling worden rechtstreeks vanuit ons eigen magazijn in Daarlerveen (Nederland) verstuurd. Indien je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur besteld en betaald hebt wordt je bestelling doorgaans de volgende werkdag bezorgd.
Express leveringen moeten voor 14:00 besteld en betaald zijn om ze de volgende werkdag voor 11:00 uur te kunnen leveren.
Mocht om wat voor reden ook de bestelling niet binnen 5 werkdagen afgeleverd kunnen worden, word je daarvan door ons op de hoogte gebracht.

Niet thuis?

Wanneer een pakket niet bij je afgeleverd kan worden dan probeert de bezorger het later nogmaals. Als ook dat niet lukt, dan laat de bezorger een document achter met informatie over hoe en waar je jouw pakket kunt afhalen. Ook kun je tijdens het bestelproces een afleveradres opgeven anders dan je woon-/factuuradres. Bijvoorbeeld op je werk, bouwlocatie of een pickup-point. 

Vooral dat laatste kan helpen om het afleveren te bespoedigen. Je kan kiezen voor een DHL of een PostNL pickup point. Geef het door jou gewenste afhaalpunt in bij het opmerkingen veld op de afreken pagina. Wij zullen hier zo veel als mogelijk rekening mee houden. 

Sommige bestellingen kunnen vanwege gewicht of afmeting niet bij een Pickup Point worden bezorgd. Wij houden er bij het inpakken van je bestelling zoveel mogelijk rekening mee, mocht het echt niet anders kunnen dan bezorgen op je eigen adres. We laten je dat via email uiteraard weten. 

Welke afhaallocaties zitten er bij jou in de buurt? 

Klik hier voor alle DHL Pickup Points

Klik hier voor alle PostNL afhaallocaties

Verzendkosten

De verzendkosten worden op de checkout pagina aangegeven en zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode en het land waar het pakket naartoe moet. Het te betalen bedrag wordt automatisch weergegeven nadat je je keuze gemaakt hebt. 

Indien je bestelling meer dan €100,- bedraagt rekenen wij geen verzendkosten bij afleveradressen in Nederland en Belgie. Bij verzending daarbuiten worden mogelijk wel verzendkosten gerekend. Dit wordt tijdens het bestelproces dan aangegeven.

N.B.: door een aantal leveranciers worden verzendkosten in rekening gebracht die afwijken van de hierboven omschreven voorwaarden. We kunnen helaas niets anders dan deze kosten doorberekenen. De kosten worden automatisch weergegeven in je winkelwagen.
Daarnaast hebben we een aantal producten (o.a. een aantal folies) die een toeslag hebben op het transport vanwege het gewicht en/of afmeting. Ook deze kosten worden automatisch weergegeven in je winkelwagen en zullen altijd worden berekend. Ook bij orders boven € 100,-. 

Verzenden naar ander adres of pick-up point

Indien je een ander afleveradres wilt gebruiken, dien je bij je accountgegevens het juiste afleveradres te kiezen, je pakket zal op het ingevulde adres worden afgeleverd. Je kan zo je bestelling bijv. op je werk laten afleveren of bij een Pick-up point. We kunnen afleveren bij een service point van DHL of PostNL, geef de gewenste locatie s.v.p. aan in het opmerkingen veld. 

Producten retourneren

Mocht een artikel onverhoopt beschadigd of niet compleet zijn bij aankomst, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Ook als je een product om wat voor reden ook wilt retourneren verzoeken wij je contact met ons op te nemen.